Ett himla tjat om vi på hörnet...


Ännu en bortahelg avlklarad. Kvartsfinalen i söndags slutade "bara" 0-1 till våran fördel, det är inte så ofta det bara blir ett mål under en hel match, rätt tråkigt för publiken. Det var mycket publik och ett härligt, nästan endre-tryck i hallen, och det gillar vi på IKSUfashion. Vi har inte så mycket att säga om matchen mer än att det var skönt att vi vann.. Konstig match, men vi spelar diciplinerat och håller bollen i deras zoon, största delen av matchen, vi har chanser som vi tycker är snäppet vassare än deras, men även dom ahde lägen att göra mål på, sedan blir Sofias mål bortdömt av någon konstig anledning.. Efteråt kändes det mest som en stor utandning som om man hållit andan hela matchen.

Röster om matchen:
Hör Susanne Ekbloms radiointervju
HÄR
Hör även KAIS Mora här

- Nästan skrattretande att höra KAIS Mora säga:
 Att IKSU valde oss för att de trodde de skulle bli en enkel resa har dom väl fått äta upp lite.
Det är väl inte EN ENDA människa i IKSU som ens yttrat att vi trodde det skulle bli enkelt, hitte på och hitte på.. så kan man ju oxå göra! Nu blev det två raka men slutspel är alltid slutspel, märks att Mora inte varit där förut när dom säger så...
Kan även tillägga att anledningen till att vi valde dom var ju såklart Vi På Hörnet, vi i IKSU hatar ju inte att äta god mat!


Nog om matchen. Helgen i övrigt var bara bra, segertåget rullade bokstavligen igenom vasaloppsmålet på en stadsstros och sedan så måste vi ju nämna anledningen till att vi valde Mora, nämligen Vi på Hörnet, ett matställe av rang!! På bussen var det som vanligt, Sussi valde några kassa 80-talsrullar, lite kuddkrig, kortspel och hela resan toppades av att det på hemvägen började bolma ur elementen och DVDn slutade att fungera då det även bolmade av den..

Här kommer lite vimmel från helgen:


Kommentarer
Postat av: 1,2,3....#4

Hur tänkte du när du la ut den där bilden på mig?!

Har jag gjort dig något eller? Säg de isf till mig istället för att förråda mig på denna blogg som typ hela innebandyumeå läser (men få vågar kommentera).

2009-03-23 @ 19:58:42
Postat av: 1,2,3....#4

Hur tänkte du när du la ut den där bilden på mig?!

Har jag gjort dig något eller? Säg de isf till mig istället för att förråda mig på denna blogg som typ hela innebandyumeå läser (men få vågar kommentera).

2009-03-23 @ 19:58:51
Postat av: Anonym

Som du ser så är jag väldigt upprörd därav två inlägg.. ;)

2009-03-23 @ 20:01:26
Postat av: IKSUfashion

Vilken tur då att hela "innebandyumeå" vet hur det ser ut i verkligheten så det spelar ingen roll, plus att det är väl Sussi-frisören som borde skämmas ;) puss på dig nr.4 hoppas du får en underbar natt!

2009-03-23 @ 23:38:40
Postat av: 19

Det är en grym frilla nr 4, min drömfrilla, det vet du!! Var inte ledsen över den bilden, du är ju alltid snygg så även denna dag.

2009-03-24 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0