IKSUfashion möter...


IKSUfashion har fått sig en pratstund med en av Umeås innebandyprofiler, nämligen "Höken":
"Höken" har även 5 tatueringar som pryder armarna, alla med en tanke bakom, vilket vi på IKSUfashion hissar!

1. Panter:
Känner igen mig själv i detta djur. Pantern är ett ensamdjur med både fysisk och mental styrka, vilket även jag har fått pågrund av allt jag gått igenom, blev alltid klasses clown osv.

2. Drifters. (Ett hjärta med 5 namn och bandets namn)
Mitt andra stora intresse är bugg och dansmusik. Jag känner medlemmarna i detta fantastiska band och har jobbat lite för dom. Har även de 5 medlemmarnas namn, vilket står för vänskapen, så det spealr ingen roll om medlemmarna sedan bytts ut eftersom dessa 5 är mina vänner.

3 och 4. Nova, Shake
Detta är också två dansband som spealr lite modernare musik, och dessa har även kopplingar till drifters.

5. #25 Ketil Kronberg, My friend forever.
Den spelare som jag anser vara världens bästa innebandyspelare och även en god vän.

Vi på IKSUfashion tackar Erik för denna trevliga pratstund!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att se Hökens persoliga tatueringar! Kul med intervjuer på IKSUfashion-bloggen förresten, sånt vill jag se mer av. =) Bra jobbat IKSUfashion!

2009-03-20 @ 09:03:31
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad roligt att ni har med intervjuer här på bloggen! Vad kul att ni skriver dagligen på den här bloggen!

2009-03-20 @ 21:25:45
Postat av: adoo

höken, du är grym

2009-03-20 @ 21:56:15
Postat av: Anonym

men urk...

2009-03-21 @ 01:01:49
Postat av: Sophia

Ha,ha så härligt ;) Ni gör ett grymt jobb o roliga inlägg, keep it up!

2009-03-24 @ 00:27:57
URL: http://sophiamolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA mkt bra

2009-03-24 @ 13:55:09
Postat av: tackarr

Herrel0lz, vilket jävla stolpskott.



Han har varit kontraktslös i 4år nu? Var gulligt och roligt i början men nu tror jag att alla har börjat ledsna på hans jävla snack om att City och Ersboda är på honom om spel hela tiden.



Straffen, ja det är ju ett bra minne, stod som en 'hök' och hade inte en susning vad han höll på med: http://www.youtube.com/watch?v=4tY2Ll9z2Cc



Sluta uppmuntra honom och dryga, han har ju förfan tappare.

2009-08-12 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0