Grattis Sofia Ahlehjelm!

Vi vill passa på att gratta Sofia Ahlehjelm som fyller 26 år ung idag! Grattis Sofia! Nedan kan ni se den berömda aftonbladsbilden, som sofia tog med sin mobilkamera och skickade in till tidningen när hon höll på att byta efternamn! Fräck tycker vi! Annars så är Sofias motto i livet " jag måste äta NU annars dör jag" och Sofia är även en hejjare på innebandy och inte minst slutspel, i förrförra SM-final gjorde Sofia hela 3 mål! Annars så gillar hon att pyssla, klippa och klistra och även adliga Hjälmar!


psssT! har ni spanat in nya robinson? Annars finns reprisen på Tv4as hemsida..
För alla som inte vet så har Malin Eriksson ett gäng olika personlighetsdrag
som vi brukar kalla, Bella, Lillis, Lillemor och Beatrice även kallad Bea.
Bea är i år med i robinsson! --->

Vi undrar även vad en innebandyinstruktör är för något, vad är det för yrke?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, TACK så mycket! På bilderna avslöjas (förutom att jag gääärna posar i Aftonbladet och gillar att vinna SM-guld) även att jag är en godisgris, det är så sant så. Ses ikväll!

2009-03-25 @ 14:13:37
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: David

hmm...innebandyinstruktör...är väl som för chandler kan tro, ingen kommer ihåg vad man gör!



annars kan man ju tro att Nina skulle ha koll på yrket då hon ju träffat Jonas Ahlehjelm ett par gånger i veckan...eller kanske Vickan som haft mig som tränare i 4 år :)



men detvar ju det där med Chandler igen...

2009-03-26 @ 00:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0