Sussi listar!

Tycker du att korv är salt och gott, och gillar att äta kött precis som Susanne, eller upplever du som Sussi , ett lyckorus när du sätter tänderna i en Sibyllakorv? Eller känner du helt enkelt att det bara vattnas i munnen av ordet kooooorv?! Tänkte väl det.   Häng på bara!!

IKSUfashion vet också att korv är något som de flesta gärna äter som ex. mellanmål, lunch, middag eller bara som pausfika på IKSUs matcher. Därför har vi hört efter med körvkännaren nr.1, IKSUs lagkapten Susanne Ekblom, vart man egentligen får mest valuta för pengarna...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vilket roligt inlägg! Och snyggt! Jag älskar också korv! Puss!

2009-02-25 @ 21:36:35
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Herr Ekblom

Är så less på att alltid behöva stanna på alla bensinstationer... Vad ska jag göra?

2009-02-27 @ 22:15:20
Postat av: Hjördis

Hahahaha har äntligen hittat till denna underbara sida! Körv så jäkla gött!! Det var burrit att du la adressen på msn =) Jag funderar... själv använder jag ofta ordet "Kingo" eller "King". Är det fashion eller är jag som Hanna?!

2009-03-13 @ 17:35:59
URL: http://www.freewebs.com/knivingen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0